Καλημέρα στην παρέα,
Θέλω να δώσω το Xperia Z2 που έχω τώρα και να πάρω ένα απο τα δύο : GALAXY S6 ή LG G4
Ποιά είναι η γνώμη σας ?
Σας ευχαριστώ πολύ
Θέλω να δώσω το Xperia Z2 που έχω τώρα και να πάρω ένα απο τα δύο : GALAXY S6 ή LG G4
Ποιά είναι η γνώμη σας ?
Σας ευχαριστώ πολύ
LG G4 OR GALAXY S6
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire