mercredi 29 juillet 2015

Service Blackberry για κινητά παραεισαγωγής

Με αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία που είχα σχετικά με την επισκευή του Blackberry Z10 μου. Καταρχήν στα καλά καθούμενα άρχισε να μην κάνει focus (εστίαση) η πίσω κάμερα. Το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης. Δοκίμασα διάφορα, επανεκκινήσεις, reset κοκ. Μετά απευθύνθηκα στο κατάστημα (σκρουτζομάγαζο) από το οποίο αγοράστηκε το κινητό και με παρέπεμψαν στον πάροχό μου, ο οποίος αναλαμβάνει το service σύμφωνα με την πολιτική της Blackberry.

Πήγα λοιπόν στη Vodafone, οι υπάλληλοι της οποίας μου είπαν ότι ευχαρίστως θα πάρουν το κινητό μου και θα επισκευαστεί στο επίσημο service γιατί αυτή είναι η πολιτική της Blackberry στην Ελλάδα. Δυστυχώς η arvato επέστρεψε το κινητό επειδή "δεν ήταν ελληνικό". Ρώτησα επανελειμμένως στη Vodafone πού να απευθυνθώ, ρώτησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Blackberry η οποία προσεγγίζεται ΜΟΝΟ μέσω twitter (!!!). Η customer support της Blackberry τελικά με παρέπεμψε στο κατάστημα από όπου το αγόρασα αρχικά, οι οποίοι με τη σειρά τους θα επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή τους και κάπως έτσι θα φτάσει το κινητό μου στην αρχική του "πηγή" για να επισκευαστεί.

Κατανοείτε ότι έκανα ένα τεράστιο κύκλο για να ξαναγυρίσω στο σημείο από όπου και άρχισα την επιχείρηση "επισκευή". Τελικά μετά από 2-3 συνομιλίες που είχα με το κατάστημα, ανακάλυψαν οι ίδιοι κάτι που δεν ήξεραν μέχρι τότε: ότι αφού δεν με κάλυπτε ο πάροχος μπορούσαν απλά να στείλουν το κινητό στον αντίστοιχο πωλητή τους, ο οποίος εμπορεύεται αγγλικά Blackberry (και ω, τύχη το επίσημο service της Blackberry στην Ευρώπη είναι στην Αγγλία).

Έστειλα το κινητό μου με courier στο σκρουτζομάγαζο (δικά μου μεταφορικά ΜΟΝΟ προς το κατάστημα-όχι προς Αγγλία) και μετά από 1 μήνα το είχα στα χέρια μου επισκευασμένο (πήρε τόσο χρόνο γιατί στο μεσοδιάστημα προέκυψαν τα capital controls).

Η εναλλακτική σε όλο αυτό που έζησα θα ήταν να πάω σε ένα από τα γνωστά μαγαζιά που επισκευάζουν κινητά και να αλλάξω την camera για 50Ε. Φυσικά επέλεξα να εξαντλήσω τα δικαιώματα που μου έδινε η εγγύησή μου μιας και ποιος ξέρει πότε και τι άλλο μπορεί να προκύψει στο μέλλον.

Περιληπτικά: αν έχετε αγοράσει Blackberry από σκρουτζομάγαζο, πρώτα δοκιμάστε στον πάροχό σας (vodafone/cosmote/wind ακόμα κι αν είστε με κάρτα-όπως εγώ!) και αν φάτε άκυρο, επικοινωνείτε με το σκρουτζομάγαζο το οποίο θα προσεγγίsει τον έμπορο από τον οποίο το προμηθεύεται στο εξωτερικό-το κινητό σας θα ταξιδέψει εκεί για να επισκευαστεί και θα επιστρέψει πίσω!


Service Blackberry για κινητά παραεισαγωγής

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire